Pak je Ondernemersvrijheid & Boek een Business Retreat naar Portugal!
Jij & je Bedrijf Verdienen het om Next Level te Groeien
Met 2 succesvolle business coaches (Marlou Volkerink en Birgit Luijk) aan je zijde, op een prachtig spa resort in Portugal heb je alle ingrediënten om full focus en ongestoord aan je business te werken tijdens de zakelijke retraite van 18 t/m 23 juni 2024.
Deze female only business retreat is uitsluitend voor: online of offline dienstverleners die al klanten hebben, maar waarbij tijd, gebrek aan focus en ongestoord werken aan hun groeiplannen veelal ontbreken.
Starters en werknemers are not invited (this time)…
Pak je Ondernemers- vrijheid & Boek een Business Retreat naar Portugal!
Jij & je Bedrijf Verdienen het om Next Level te Groeien
Met 2 succesvolle business coaches (Marlou Volkerink en Birgit Luijk) aan je zijde, op een prachtig spa resort in Portugal heb je alle ingrediënten om full focus en ongestoord aan je business te werken tijdens de zakelijke retraite van 18 t/m 23 juni 2024.
Deze female only business retreat is uitsluitend voor: online of offline dienstverleners die al klanten hebben, maar waarbij tijd, gebrek aan focus en ongestoord werken aan hun groeiplannen veelal ontbreken.
Starters en werknemers are not invited (this time)…
BUSINESS RETREAT
Een Zakelijke Retraite is voor jou wanneer:
Normaliter je tijd kwijt bent met klanten helpen en zelf tijd en ruimte wilt om je weer door te ontwikkelen als ondernemer
Je beseft dat je veel sneller en harder kunt groeien als je de tijd nam om aan je eigen business te werken
Je altijd AAN staat voor je klanten en je eigen to-do’s steevast onderaan de lijst belanden.
Je gunt jezelf dezelfde behandeling en resultaten als die jij je eigen klanten geeft
Je behoefte hebt om de focus volledig op jezelf en je bedrijf te leggen
Je jezelf wilt omringen met gelijkgestemde ambitieuze vrouwelijke ondernemers
Omdat je het ondernemerschap af en toe best eenzaam vind en/ of je in je huidige vrienden- en familiekring minder draagvlak hebt voor je ondernemersuitdagingen
MAAR…
Misschien voelt het gek om voor je bedrijf op retreat te gaan?
Maar… lieve vrouwelijke ondernemer
Het is TIJD, voor jou om jezelf dit te gunnen.
Jij weet ook wel dat je in de hectiek van de dag niet écht de tijd hebt om AAN je bedrijf te werken. Lees: volle agenda, klanten die voor gaan, gezin/sociale verplichtingen, just to name a few…
Bovendien: het is geen vakantie. Dit is een ZAKELIJKE Retraite!
Vanuit ontspanning en letterlijk afstand nemen van je bedrijf kun je weer helder zien en voelen waar jij naar toe wilt en wat je daarvoor moet doen.
Je voelt je creativiteit weer stromen en dit is de plek waar de beste ideeën geboren worden en waar je ze direct kunt implementeren! Vanuit focus en zonder afleiding.
Pak je koffers & maak je ambitie waar.
Zodat je tijdens je Retraite kan Werken aan:
Dat ‘ene’ project dat al zo lang op je wishlist staat, maar nooit de tijd voor hebt/ neemt
Het opschalen en laten groeien van je bedrijf
Het verkrijgen van meer leads en sales zodat je meer klanten kan helpen
Je prijzen en of nieuwe verdienmodellen
Je online zichtbaarheid en het vergroten van je bereik
Je positionering en boodschap zodat klanten niet meer om je heen kunnen
Wij creëren de ideale omgeving voor jou om keihard te knallen aan je bedrijf en waar je minstens zo hard kunt ontspannen en genieten met like-minded ondernemers.
Zodat je tijdens je Retraite kan Werken aan:
Dat ‘ene’ project dat al zo lang op je wishlist staat, maar nooit de tijd voor hebt/ neemt
Het opschalen en laten groeien van je bedrijf
Het verkrijgen van meer leads en sales zodat je meer klanten kan helpen
Je prijzen en of nieuwe verdienmodellen
Je online zichtbaarheid en het vergroten van je bereik
Je positionering en boodschap zodat klanten niet meer om je heen kunnen
Wij creëren de ideale omgeving voor jou om keihard te knallen aan je bedrijf en waar je minstens zo hard kunt ontspannen en genieten met like-minded ondernemers.
LET’S BE HONEST…
We Know You Want & Need this Business Retreat
Sterker, je hebt er al vaker over nagedacht om op retreat te gaan
Tenminste..
Als je het niet zelf hoeft te regelen
Als het compleet verzorgd is
Als het op een prachtige en luxueuze locatie is
Als er vooral veel tijd is om aan je eigen plannen te werken
Als de vrije tijd ook daadwerkelijk naar eigen behoefte kan worden ingevuld
Als je omringt wordt door andere ondernemers die minstens zo ambitieus zijn als jij
Als er een business coach aan je zijde is om je ‘wilde’ plannen in goede banen te leiden
Maar het aanbod dat je tot nu toe bekeken hebt – dat was ‘m niet
understatement
Verplicht in één bed bij een wildvreemde - no thank you
Overvol programma - you got your own deadlines
Sapkuren, yoga klasjes, ceremonies - Euhm waar is er nog tijd om te werken aan je bedrijf?
Corveetaken - wat is dit, kinderkamp?
Te weinig vrije tijd - jij hebt tijd nodig om op te laden op een manier die bij jou past
Werken in het restaurant van het hotel - geen behoefte aan pottenkijkers of rumoer
Meer dan 12 deelnemers - hell no als je een groepsreis wilde had je wel bij Tui geboekt
Slechte WiFi - mental breakdown in 1,2,3
Geen begeleiding van deskundige business coaches - aanmodderen kan je thuis ook
Wij snappen als geen ander dat je dacht: “Ik zoek nog ff verder.”
Wij hadden exact hetzelfde, maar konden niet vinden wat aan onze ‘eisen’ voldeed.
WIJ ERVAARDEN HETZELFDE
Dus Creeërden wij de Business Retreat van onze Dromen
Om er zeker van te zijn, dat onze droom van een business retreat aansluit bij die van andere vrouwelijke ondernemers,
vroegen we 61 van hen het hemd van het lijf.
Zodat wij de meest ideale zakelijke retraite organiseren.
We Proudly Present:
Jouw Business Retreat in Portugal
Het Business Retreat gaat plaatsvinden in Portugal van 18 t/m 23 juni 2024, op een prachtig luxury en wellness resort dat exclusief voor ons is.
Zodat je ongestoord kunt werken aan je plannen en tegelijkertijd kunt genieten van me-time, de schoonheid van Portugal en kunt sparren met mede-ondernemers.
Het is een kleinschalig retreat, omdat wij houden van persoonlijke aandacht. Er is slechts een aantal plekken beschikbaar voor vrouwelijke ondernemers.
Here’s What’s Included
+ Online kick-off/ Voorbereidingsessie
+ 6 Daagse Business Reteat
+ 5 Overnachtingen
+ Inclusief Eten en Drinken
(5x Ontbijt, 4x Lunch en 5x Diner)
+ Luxe Spa en Welness Resort (exclusief voor ons)
+ Wellness Faciliteiten (wellness, sauna, jacuzzi, hamam, ijsbad, meditatieruimte en mineral zwembad
+ 1 op 1 Business Coaching Sessie (45 min)
+ Toegang tot Business Spreekuur
+ Inspiratiesessie
+ Mastermind
+ Wellness Massage (60 min)
+ Professionele Fotoshoot (5 foto’s)
+ Yoga Class
+ Breathwork Session
+ Surprise
PS. Reminder, als jij liever je tijd anders besteed dan aan yoga, breathwork of een mastermind – it’s all good. Jij bent hier voor JOU!
BUSINESS RETREAT
Zo kan een dag op jouw retraite eruit zien
Bij ons zo min mogelijk verplichte nummertjes.
Je bent hier in de eerste plaats voor jezelf en je bedrijf. Ontwaak in je eigen tijd & tempo. Werk aan je bedrijf en ontspan heerlijk in de middag op jouw manier.
Hieronder vind je dus een voorbeeld en geen verplicht programma
08.00-10.00 Ontbijt buffet
Van 08.00-10.00 staat er een lekker ontbijt buffet voor je klaar. Zo kan je heerlijk in je eigen tijd en tempo aan je dag beginnen. Je kan gezellig onbijten met anderen, maar als je behoefte hebt aan wat me-time kan je je ontbijt heerlijk meenemen naar je kamer of naar een plekje ergens op het resort.
9:00 Full focus aan de slag voor je bedrijf
Je gaat heerlijk full focus aan je bedrijf werken. Ongestoord werken zonder afleiding. Sta versteld van wat je allemaal voor elkaar kunt krijgen als je een paar uur ongestoord kunt knallen.
11:00 1 op 1 Coachingsessie
Tijd voor je 45 min 1 op 1 coaching sessie met Marlou of Birgit.
Je kunt op voorhand je voorkeur doorgeven voor welke coach. Wij zullen dit altijd in overweging nemen bij het uiteindelijke besluit welke coach de 1 op 1 sessie met jou doet. Hierbij wordt kritisch gekeken naar je uitdaging, jouw voorkeur, ervaring en expertise van de coach en wat jij werkelijk nodig hebt.
12:00 Lunch
Onze privé chef maakt een overheerlijke lunch.
13:00 Vrije tijd/ werken
Aan jou de keuze of je blijft werken aan je bedrijf of dat je toe bent aan ontspanning. Geniet van het resort of ontdek de prachtige omgeving.
16:00 Siësta/ chill
Just like the locals do, time for a siësta.
18:30 Diner
Onze privé chef heeft een heerlijk diner voor ons gemaakt.
20:00 Inspiratiesessie
Inspiratiesessie gegeven door Marlou & Birgit op basis van input van deelnemers.
Georganiseerd door Twee Succesvolle Business Coaches
Birgit Luijk (l) en Marlou Volkerink (r).
Beiden dames stonden in de Top 10 Beste Business Coaches!
Deze twee krullenbollen, zijn al meer dan 5 jaar business buddy’s en vriendinnen.
Wanneer je ze bij elkaar zet, it’s all about fun & business – they just can’t help themselves.
BUSINESS COACH
MARLOU VOLKERINK
Marlou heeft in de afgelopen 12 jaar haar personal brand uitgebouwd met meerdere succesvolle bedrijven. Ze startte met Follow Fashion en richtte daarna Marlou.nl en Hello New You op. Ze won diverse prijzen en awards o.a. de social media award.
Ze heeft meer dan 40.600 volgers én 10.000+ klanten die haar online programma’s kopen.
Daarnaast is ze business mentor en begeleidt ze 1:1 trajecten, masterminds en transformerende retreats.
Haar motto is ‘Groeien Zonder Jezelf Voorbij te Rennen’ door persoonlijk leiderschap te nemen met zakelijk succes als resultaat.
BUSINESS COACH + HYPNOTHERAPEUT
BIRGIT LUIJK
Birgit is al 10 jaar ondernemer, business coach en organiseert retreats door heel Europa voor ambitieuze en avontuurlijke ondernemers.
Ze heeft meer dan 18.000 ondernemers geïnspireerd en 3.000 klanten geholpen om een business en leven te leiden op hun eigen voorwaarden. Zelf is ze hier het levende voorbeeld van en reist ze 365 dagen per jaar de wereld rond.
Ze combineert haar praktische en nuchtere mentaliteit met haar kennis over het herprogrammeren van het onbewuste en Human Design.
Deze Manifesting Generator zal altijd de snelste route vinden om jou door je glazen plafond heen te laten knallen.
BUSINESS COACH + HYPNOTHERAPEUT
BIRGIT LUIJK
Birgit is al 10 jaar ondernemer, business coach en organiseert retreats door heel Europa voor ambitieuze en avontuurlijke ondernemers.
Ze heeft meer dan 18.000 ondernemers geïnspireerd en 3.000 klanten geholpen om een business en leven te leiden op hun eigen voorwaarden. Zelf is ze hier het levende voorbeeld van en reist ze 365 dagen per jaar de wereld rond.
Ze combineert haar praktische en nuchtere mentaliteit met haar kennis over het herprogrammeren van het onbewuste en Human Design.
Deze Manifesting Generator zal altijd de snelste route vinden om jou door je glazen plafond heen te laten knallen.
GOOD QUESTION 😉
Wat Maakt Dit Business Retreat Anders dan Alle Anderen?
Ha! We see what you’re trying to do here.. jij wilt dat wij ons retreat aan je verkopen.
No problemo – komt ‘tie
Wij hebben ons toegespitst om de meest ideale setting te creëren
Zodat jij het allerbeste kunt werken én kunt ontspannen.
Wij kiezen bewust voor een ‘leger’ programma en bij ons geen louter verplichte nummertjes.
Zodat jij altijd zelf in ‘the lead’ bent om je eigen koers te varen zowel zakelijk als voor de ontspanning.
Je kunt deelnemen aan yoga, individuele massage, breathwork, mastermind en een inspiratiesessie, maar dat hoeft dus niet.
Wij bieden je deskundige coaching en begeleiding van 2 ervaren succesvolle business coaches.
Die niet alleen hun eigen bedrijf next level tillen, maar ook dat van hun klanten. Ieder met hun eigen expertises en track record.
Prepartion is key voor het business retreat of your dreams mét resultaat
Daarom organiseren we één week van tevoren een gezamenlijke online kick-off. Waarin we nader kennismaken, maar ook onze doelen op scherp stellen.
Call us ‘luxe poppetjes’, maar als je keihard aan je business werkt wil je gewoon dat het verblijf super goed geregeld is.
Het resort is niet alleen prachtig, maar hebben wij exclusief tot onze beschikking. Het beschikt over Starlink internet, goede werkplekken zowel binnen als buiten (ook in de schaduw), heerlijke bedden, een zwembad, zonnebedden, hamam, jacuzzi, cold plunge pool, infrarood – en finse – sauna. Hier wil je nooit meer weg 😉
Onze privé-chef serveert 3x per dag gezonde en (h)eerlijke gerechten op tafel.
Van 8 tot 10u is er een ontbijtbuffet zodat iedereen kan opstarten op eigen wijze. Om 12u wordt de gezamenlijke lunch uitgeserveerd en om 18u30 staat er een gezamenlijk diner op het programma.
Alcohol wordt tot een minimum beperkt en enkel geschonken bij het diner, dit om ervoor te zorgen dat jij op je maximale kunnen kunt presteren.
Enkel voor vrouwelijke dienstverlenende ondernemers die al klanten hebben
Die ook de behoefte hebben om te verbinden met like-minded ondernemers en ook geïnspireerd willen worden door ondernemers die al verder zijn zodat je daar van kan leren en kunt doorontwikkelen.
Professionele shoot op het resort
Zodat jij over prachtige foto’s beschikt, die je ook zakelijk kunt inzetten.
Hadden we al verteld dat het in Porrrrrtugal is?
Dat betekent de zon op je bol, vitamine D, prachtige stranden en natuur. Bovenal heb jij de vrijheid om al het moois van Portugal in de middag tijdens je vrije tijd alleen of met anderen te verkennen. Dit mag hoeft niet.
OUR QUESTION TO YOU:
Waar Wacht Je Nog Op?
Er zijn altijd redenen te verzinnen om het niet te doen.
Maar als je nu ‘Tijd’ als belangrijkste reden geeft om het niet te doen.
Dan heb jij juist het hardste dit business retreat nodig!
Als ‘Geld’ de issue is? Zie dan in dat je dit retreat juist kunt gebruiken om een
schaalbaar verdienmodel op te zetten dat minder afhankelijk is van jouw tijd en agenda.
So there we said it.
Klik op de knop & boek – we know you want it.
CHOOSE YOUR ROOM & PAYMENT PLAN
Book The Business Retreat of Your Dreams
Blok deze datums in je agenda: 18 juni t/m 23 juni 2024.
Er zijn slechts 10 plekken – so hurry!
PRIVATE ROOM
- → Je hebt je eigen private room in een zeer luxueuze lodge.
- → De lodge (ahum appartment) heeft een woonkamer, keuken, balkon, 2 of 3 slaapkamers en sanitair.
- → Je deelt de lodge met slechts 1 andere deelnemer die ook een eigen private room heeft.
- → Als je prijs stelt op je eigen ruimte waarin jij je ongestoord kan terugtrekken en wat ons betreft overdwars in het bed kan liggen. Dan is dit de kamer voor jou!
Klik hieronder voor meer informatie, foto’s & boeken.⤵
SHARED ROOM
- → De shared rooms bevinden zich in de prachtige villa.
- → Je deelt de kamer met 1 andere deelnemer. Je slaapt in een eenpersoonsbed. No spooning in this room (ha!). Het sanitair wordt gedeeld met de andere ‘shared room’.
- Klik hieronder voor meer informatie, foto’s & boeken.
QUESTIONS BEFORE YOU COMMIT?
FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
Over het Business Retreat
Is deze zakelijke retraite wel iets voor mij?
Misschien voelt het gek om voor je bedrijf op retreat te gaan?
De meeste retreats zijn immers puur gericht op persoonlijke ontwikkeling.
Maar… lieve vrouwelijke ondernemer
Het is TIJD, voor jou om jezelf dit te gunnen.
Jij weet ook wel dat je in de hectiek van de dag niet écht de tijd hebt om AAN je bedrijf te werken. Lees: volle agenda, klanten die voor gaan, gezin/sociale verplichtingen, just to name a few…
Bovendien: het is geen vakantie. Dit is een BUSINESS Retreat.
Vanuit ontspanning en letterlijk afstand nemen van je bedrijf kun je weer helder zien en voelen waar jij naar toe wilt en wat je daarvoor moet doen.
Je voelt je creativiteit weer stromen en dit is de plek waar de beste ideeën geboren worden en waar je ze direct kunt implementeren! Vanuit focus en zonder afleiding.
Waar vind het Business Retreat precies plaats?
Het retreat wordt georganiseerd in Portugal op het resort Moodz. gelegen in de prachtige Algarve nabij het plaatje Silves.
Dit resort hebben wij exclusief tot onze beschikking. De dichtsbijzijnde airport is Faro.
Wanneer is het?
Het Business Retreat vind plaats van 18 t/m 23 juni 2024.
Hoe ziet de planning er uit voor het Business Retreat?
Wij kiezen bewust voor een ‘leger’ programma, zodat jij altijd zelf in ’the lead’ bent om je eigen koers te varen zowel zakelijk als voor de ontspanning.
Je kunt deelnemen aan yoga, individuele massage, breathwork, mastermind en een inspiratiesessie, maar dat hoeft dus niet.
Hier volgt een voorbeeld van de retreat-planning.
Het kan zijn dat hier nog wijzigingen in plaats vinden.
Dinsdag 18 juni
Check-in vanaf 14:00
Welkom 16:00
Diner 18.30
Woensdag 19 juni
Ontbijt: 08:00-10:00
1 op 1 coaching sessies: 9:00-11:00
Lunch: 12:00
Business Spreekuur: 13:00 – 14:00
Diner: 18:30
Inspiratiesessie: 20:00
Donderdag 20 juni
Ontbijt: 08:00-10:00
1 op 1 coaching sessies: 9:00-11:00
Lunch: 12:00
Business Spreekuur: 13:00 – 14:00
Fotoshoot sessie: 14:30 – 16:30
Diner: 18:30
Mastermind: Breathwork
Vrijdag 21 juni
Yoga: 08:00
Ontbijt: 08:00-10:00
1 op 1 coaching sessies: 9:00-11:00
Lunch: 12:00
Mastermind sessies: 13:00 – 14:30
In 2 groepen van 6
Diner: 18:30
Zaterdag 22 juni
Ontbijt: 08:00-10:00
Business Spreekuur: 9:00-11:00
Lunch: 12:00
Fotoshoot sessie: 13:00 – 15:00
Closing: 17:00
Feestavond (verrassing): 18:30 – 23:00
Zondag 23 juni
Ontbijt: 08:00-10:00
Check-out: 11:00 *
* Gaat je vlucht later in de middag, dan is het mogelijk om nog langer op het resort te blijven en gebruik te maken van de spa faciliteiten bij Moodz.
Is het Business Retraite all-inclusive?
Bij dit retreat zit het volgende inbegrepen:
+ ONLINE KICK-OFF + VOORBEREIDINGSESSIE
+ 6 DAAGSE WORKATION
+ 5 OVERNACHTINGEN
+ INCLUSIEF ETEN EN DRINKEN
(5x ontbijt, 4x lunch en 5x diner)
+ LUXUES WELLNESS RESORT (exclusief voor ons)
+ WELLNESS FACILITEITEN (wellness, sauna, jacuzzi, hamam, ijsbad, meditatieruimte en mineral zwembad
+ 1 OP 1 BUSINESS COACHING SESSIE (45 MIN)
+ INSPIRATIESESSIE
+ MASTERMIND
+ WELLNESS MASSAGE (60 MIN)
+ PROFESSIONELE FOTOSHOOT (5 foto’s)
+ YOGA CLASS
+ BREATHWORK SESSIE
PS. Reminder, als jij liever je tijd anders besteed dan aan yoga, breathwork of een mastermind – it’s all good. Jij bent hier voor JOU!
Weet wel dat hier geen refunds of kortingen op worden gegeven bij niet-deelname.
Drankjes m.u.v. water, koffie en thee tussendoor de maaltijden zijn niet inbegrepen en tegen een kleine vergoeding verkrijgbaar.
Heb ik een eigen kamer?
Het is inderdaad mogelijk om een eigen kamer te boeken. In totaal zijn er 6 privé kamers beschikbaar. De overige plekken zijn gedeelde kamers.
Er zijn 3 verschillende type slaapplekken
Optie 1: Privé kamer voor jou alleen in een luxueuze lodge. In een lodge bevinden zich 3 aparte prive slaapkamers. Hierbij deel je de woonkamer, keuken, sanitair en balkon in de lodge met nog 2 andere deelnemers die ook een privé kamer hebben.
Optie 2: Shared Room met 2x eenpersoonsbedden. Je slaapt in de villa en deelt de slaapkamer met een andere deelnemer. Beiden slaap je in een eenpersoonsbed. Eén gedeelde kamer heeft een en-suite badkamer, de andere kamer deelt de badkamer met de Business Buddy RoomJe deelt het sanitair met een andere kamer waar ook twee deelnemers slapen. Je deelt de woonkamer en keuken met de andere deelnemers die in de villa verblijven.
Optie 3: Business Buddy Room met tweepersoonsbed. Dit is de business buddy room. Je deelt de slaapkamer met een andere deelnemer (business buddy) en slaapt in een tweepersoonsbed. Jullie delen de badkamer met een andere slaapkamer en delen de woonkamer en keuken met de andere deelnemers (in totaal 6) die in de villa verblijven.
Hoeveel ondernemers kunnen er mee op retreat?
Er is in totaal plek voor maximaal 10 vrouwelijke ondernemers. Dit retreat wordt speciaal georganiseerd voor online of offline dienstverleners, zoals bijvoorbeeld: online marketing expert, online business manager, online consultant, fotograaf, coach, yoga trainer, branding expert, schoonheidssalon eigenaresse, e-mail marketing expert etc.
Wat voor ondernemers gaan er mee op retreat?
Er is in totaal plek voor 12 vrouwelijke ondernemers. Dit retreat wordt speciaal georganiseerd voor online of offline dienstverleners, zoals bijvoorbeeld: online marketing expert, online business manager, online consultant, fotograaf, coach, yoga trainer, branding expert, schoonheidssalon eigenaresse, e-mail marketing expert etc.
Verblijven Marlou & Birgit op locatie?
Ja, Marlou en Birgit verblijven ook op locatie.
Wat zijn de check-in en check-out tijden?
Check-in op het resort is op 18 juni mogelijk vanaf 14:00. Diner staat gepland om 19:30.
Check-out op 23 juni is om 11:00, wel kan er die dag nog gebruik worden gemaakt van de spa faciliteiten op het resort.
Is het mogelijk om een extra dag en/of nacht bij te boeken?
Een dag eerder is op het resort zelf helaas niet mogelijk. Wel kan je dit regelen op eigen intitiatief bij een accomodatie in de buurt.
Wanneer je graag een dag langer blijft, is dit op basis van bechikbaarheid, in onderling overleg en tegen extra betaling. Neem hiervoor contact met ons op birgit@birgitluijk.nl.
Wat als ik ‘s middags alleen of met een groepje de omgeving wil verkennen?
Leuk, doen! Uiteraard ben je hier vrij in om de omgeving te verkennen. Goed om te weten is dat kosten voor vervoer, attracties, excursies, eten en drinken niet zijn inbegrepen in de prijs.
Hoe kan ik mij aanmelden voor het business retreat?
Super simpel, klik op één van de talloze knoppen op deze pagina en boek
Coaching
Kan ik zelf bepalen door welke coach ik gecoacht wordt?
We zullen naar jouw voorkeur voor coach vragen, maar we kijken ook naar je uitdaging en naar jou als persoon om te beslissen welke coach jou op dit moment het beste kan verder helpen. Het is dus geen gegeven dat jouw voorkeur ook daadwerkelijk jouw coach wordt.
Wat als ik een extra 1 op 1 coaching sessie wil?
Naast de 1 op 1 coaching sessie, bieden Marlou en Birgit bijna dagelijks ook een spreekuur aan. Hier kan je voor intekenen en heb je nog 1 van de 2 coaches voor 15 min tot je beschikking voor het stellen van een korte vraag.
Wil je toch meer de diepte in, dan raden we je aan om een losse sessie te boeken. Hou er rekening mee dat er slechts beperkt beschikbaarheid is om een sessie in te plannen. Het beste kan je dit dus op voorhand aangeven zodat hier rekening mee kan worden gehouden.
Kan ik ook een hypnose krijgen/ boeken?
Birgit is een gecertificeerd hypnose therapeut. Het is eventueel mogelijk om een hypnose sessie tijdens of voorafgaand aan het retreat te boeken. Kosten worden hiervoor apart in rekening gebracht. Hou er rekening mee dat er slechts beperkt beschikbaarheid is om een sessie in te plannen tijdens het retreat. Het beste kan je dit dus op voorhand aangeven zodat hier rekening mee kan worden gehouden.
Uiteraard is het ook mogelijk om vóór het retreat een hypnose sessie in te plannen. Neem hiervoor contact op met birgit@birgitluijk.nl.
Catering
Wat wordt er precies bedoeld met gezonde gerechten?
Wij hechten veel waarde aan goede en gezonde voeding, daarom bereidt onze privé chef dagelijks gerechten die een hoge voedingswaarde hebben. Hierbij wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van lokale en biologische producten.
Kan er rekening worden gehouden met een intolerantie/ allergie/ dieet?
Uiteraard, na het boeken zullen we dit bij alle deelnemers inventariseren, zodat hier rekening mee gehouden kan worden.
Wordt er alcohol geschonken?
Omdat we ervoor willen zorgen dat je op je best kunt presteren en ontspannen zal alcohol tot een minimum beperkt worden. We hebben ervoor gekozen om enkel alcohol uit te schenken bij het diner.
Administratie
Kan ik ook in termijnen betalen?
Omdat het retreat binnen 1 maand start is het niet langer mogelijk om in termijnen te betalen.
Kan ik dit opvoeren als zakelijke kosten voor mijn bedrijf?
Ja, je kunt een retreat opvoeren als kosten. Dit zijn beperkt aftrekbare kosten, omdat er in een retreat ook een privé-element zit, maar het doel van de reis zakelijk.
De kosten zijn voor 80% aftrekbaar bij een ondernemer. Als je een BV hebt zijn deze kosten voor 73,5% aftrekbaar.
Hoe je dit inboekt?
Simpel. Je verwerkt de kosten volledig zakelijk. In je aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting corrigeer je dan het privé stuk. Voor ondernemers zonder BV is dat dus 20% en voor de ondernemer met een BV is dat 26,5%.
Waarom betaal ik geen btw bij het afrekenen?
Het retreat wordt georganiseerd vanuit Blush Venture LLC dit is Birgit haar Amerikaanse bedrijf. De BTW wordt daarom verlegd, zoals ook op de factuur vermeld staat.
De Belastingdienst vermeldt op 30 jan 2024, hiervoor het volgende:
“Wat moet u als Nederlandse afnemer doen?
- U krijgt een factuur zonder btw. De dienstverlener verlegt de btw naar u.
- U geeft deze dienst aan in uw btw-aangifte. U moet dan zelf de btw berekenen. Hierbij geeft u de dienst aan in het tijdvak waarin deze aan u is geleverd. Krijgt u geen btw-aangiftes uitgereikt omdat u alleen vrijgestelde prestaties verricht? Vraag dan een incidentele aangifte aan bij uw belastingkantoor(opent nieuw venster).
- U geeft de btw op als voorbelasting, u betaalt dan per saldo niets. Dit kan alleen als u recht hebt op aftrek van btw.”
Let op! Je dient zelf altijd de tool van de Belastingdienst te raadplegen voor een actuele status.
Verzekering en Annulering
Wat als ik het Business Retreat moet annuleren?
Dat zou natuurlijk super zonde zijn. Lees goed onze algemene voorwaarden door want aan annuleren zitten ook kosten verbonden.
Moet ik een reis- en annuleringsverzekering afsluiten?
Wij raden je aan om een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten.
De annuleringsverzekering is voor je vliegticket en niet geldig op de het retreat omdat hier onze algemene voorwaarden voor gelden.
Vervoer
Moet ik zelf een vliegticket boeken?
Ja je dient zelf je vliegticket te boeken, deze zit niet inbegrepen bij de prijs.
Het beste kan je vliegen naar vliegveld Faro.
Vanaf Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam, Brussel en Dusseldorf kan je daar o.a. met Transavia rechtstreeks op vliegen.
Op welk vliegveld kan ik het beste vliegen?
Het beste kan je vliegen naar vliegveld Faro.
Vanaf Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam, Brussel en Dusseldorf kan je daar o.a. met Transavia rechtstreeks op vliegen.
Hoe kom ik van het airport naar het resort?
Wij kunnen tegen betaling een airport transfer voor je regelen. Hiervoor zullen we voordat we vertrekken een inventarisatie maken zodat we dit voor je kunnen faciliteren. Uiteraard mag je ook zelf een airport pick-up regelen.
Overige vragen
Staat jouw vraag er niet tussen?
If you came this far…
all there is left for you to do 👆CLICK THE BUTTON 👆, we will do the rest