Geïnspireerd door de 4 Day Cash machine (4DCM). Ik typte een mailtje die ik uitstuurde naar mijn e-maillijst en dit is wat er gebeurde… 
Binnen 1,5uur nadat de mail verzonden was, zat mijn nieuwe traject VOL. Sterker nog ik had zelfs mensen op de wachtlijst staan. Ha! 
Nu denk je misschien dat ik wekenlang op een campagne heb zitten broeden, maar niets is minder waar. In deze podcast vertel ik je exact hoe ik dit voor elkaar heb gekregen.

Luister mijn podcast over de 4 day cash machine

Abonneer je ook op mijn podcast via iTunesSpotify of Google!

4DCM

4DCM is de afkorting voor 4 Day Cash Machine. Een e-mail serie van de marketing goeroe Frank Kern. Op aanraden van een klant heb ik mij daar laatst een uurtje in verdiept. Veel kwam mij als marketeer bekend voor, maar ik besloot de proef te nemen en zelf ook eens een 4 Day Cash Machine uit te sturen naar mijn e-maillijst. Hieronder vind je de video’s die ik ter inspiratie gekeken heb.

Video 1 Campaign Overview

Hierin legt Frank Kern precies uit hoe de totale campagne van de 4 Day Cash Machine eruit ziet.

4DCM 2.0 – CAMPAIGN OVERVIEW – FRANK KERN

Video 2 – Click Sequence

In deze video legt Frank Kern je exact uit hoe je een opeenvolging van mailtjes (sequence) kunt maken, die als doel heeft om een click (=interesse) te krijgen van diegene die het leest.

Click Sequence video Frank Kern 4day cash machine

Video 3 – Countdown sequence – 4 Day Cash Machine 2.0

In deze video legt uit hoe je een opeenvolging maakt van mails waarmee jij een succes maakt van je 4 day cash machine, als in deze zorgen voor de verkopen!

Mijn Ja-Ik-Wil lijst – die wil jij 😉

Ik lanceer met regelmaat nieuwe concepten waar mensen op mijn lijst als eerste  toegang tot krijgen. Met dikke korting *kuch*

Buitenom mijn lijst geef ik never nooit geen KORRRRTING, just so you know. Klik hier om je gratis aan te melden voor de JA-IK-WIL lijst.